понедељак, 3. фебруар 2014.

Belgrade report,february 1932...

   Beogradom vlada košava,idealno vreme za ostajanje u kući..Nije mi do frizure, i bez vetra je nemam;),verujte na reč.
   Vreme je da se ušuškate i dremate uz knjigu.Ja stvarno ne mogu ovog puta,sve moje ljubavi su potisnute u drugi plan.Samo seckam,crtkam,lepim i još nisam završila jednu a već smišljam drugu,...
Ova je nešto veća nego predhodne 40:50,i diiiivno izgleda na mom zidu.



 Volim retro motive,a ovaj Belgrade Report odlično se uklapa uz onu februarsku košavu sa početka posta.
Hehe,novi ljubavni roman ''Kazanova'',i modistkinja Jelena :)
Svako veče dansing u hotelu ''Imperijal'' i senzacija sezone restoran ''Dedinje''.

 Sve je romantično u februaru '32 kada se pogleda odavde,iz februara 2014-te.Ružno neko vreme,a ne mislim samo na košavu.Verovatno odatle potreba za nekim drugim vremenima,makar i na zidu samo.
Nadam se da Vam se dopada,makar atmosfera koju nosi.
I kad već imam sve te lepe šarene boje i papire napravila sam i bookmarker za Kaju.U njenim godinama malo toga se vidi šta smo je naučili ali za ovo čitanje sigurna sam da sam ja zaslužna :)
Jedna strana,
i druga strana.
   Kad smo brat i ja bili klinci mama nas je strašno davila sa kojekakvim poslovicama ''Srebrno sedlo ne čini dobrog konja'' , ''Ko visoko leti nisko pada'',...Ja danas kao savremena majka pišem quotes,sve na engleskom,em poučno em uči engleski :) Svi mi na kraju počnemo da ličimo na svoje mame...
Pozdravljam Vas sve do sledećeg posta!


1 коментар:

  1. "U njenim godinama malo toga se vidi šta smo je naučili" - smijala sam se do suza :) Ma ona sad i dalje upija sve i samo će vas iznenaditi.
    Volim to razdoblje Art decoa, prošle sam godina kupila par plakata naslovnica Svijet magazina iz tog razdoblja, divni su baš kao i tvoji kolaži.

    ОдговориИзбриши