субота, 9. април 2011.

Kosa kao accessories

    Konačno je i meni porasla kosa!Posle više godina ponovo sam ponosna vlasnica skoro pa duge kose.Raduje me to,kao da sam dobila novi accessories.
    Ovo leto obećava dobru modnu zabavu.Jer nosi se sve!!!Mnogo je boja,cveća.neona,bele romantike,retro detalja.Tako da duga kosa sasvim lako može biti još jedan dobar modni detalj.









Samo malo umešnosti i mašte Vam treba pa da napravite neobavezne punđe.Odlično izgledaju uz svaki romantični styling.One stroge,uredno začešljane su dobro rešenje za sve koji moraju da slede dress code na poslu.

Angelina Jolie sa ovom punđom izgleda kao milion $:))U stvari ona uvek izgleda kao milion.
Još jedna potpuno jednostavna frizura je i ova pletenica.Plete se kao i klasična samo sto je pramen koji se prepliće tanak i svaki put se uzima novi.Pokušajte,sigurna sam da ćete biti oduševljeni kao što sam i ja bila kad sam je prvi put isplela.

Naš grad je pun dugokosih devojaka,a sve one izgledaju isto.Sve kao da idu kod istog frizera,i to onog nemaštovitog.Da li je frizer loš,ili cure nemaju hrabrosti da izgledaju drugačije?U svakom slučaju ne sećam se kada sam poslednji put videla neku sa ovako slatkom frizurom.
Ako nemate mnogo hrabrosti,počnite sa repom.I on je in.

11 коментара:

  1. Jeeee, cestitam na prvom postu! :):) Sretan ti pocetak zelim :*

    ОдговориИзбриши
  2. Super,bas mi je drago da si se upustila u kreiranje bloga!!!! Ja se danima razmisljam da krenem,jer sam u poslednje vreme bas zaludjena blogovima:))))Zelim srecan pocetak i punoooo zanimljivih postova!!!!!

    ОдговориИзбриши
  3. super post! meni se jako sviđaju punđe, ali ih ne znam baš napraviti.. ovako za proljeće i ljeto mi je najdraži sada trend pletenice i to kad se napravi sa strane.. to mi je super :)
    probat ću se ove sezone malo više igrati s kosom:)

    ОдговориИзбриши
  4. bravo!...logican sled dogadja koji me vrlo raduje.posle ovog teksta :vratite mi kosu!

    ОдговориИзбриши
  5. Obozawam pundje i pletenice!...=D To su apsolutno besmrtne frizure!...=D Swaka chast!...=D

    ОдговориИзбриши
  6. Hej draga moja, super što si i ti zaplovila u čaroban svijet blogiranja :) ja malo usporeno po tom pitanju, lijena sam, šta ću.... :D sviđa mi se tvoj prvi post - obožavam nestašne repiće i punđice, iako na mojoj glavi volim da je svaka dlaka na svom mjestu, ako mi nešto ispadne iz repa, meni je to odmah....koma! hahaha... :)))) ljuuuubim i pratim te :*

    ОдговориИзбриши
  7. heej bas mi je drago,gledajuci ove blogove,i ja dolazim u iskusenje da otvorim:))..taman si mi dala ideju kako dugu kosu u repu napaviti zanimljivijom:D

    ОдговориИзбриши
  8. super, volim postove o kosi i meni je sad konacno duga... cestitam na prvom postu :)

    ОдговориИзбриши