среда, 1. јун 2011.

Sasvim običan dan

     Danas je dan kad bih sve i odmah,u stvari ja bih tako uvek:)
Ustala sam sa glavom punom ideja.Krčkale su se ovih dana,problem je bio sledeći-od čega početi??Mislim početi ali posle kafe...
A kad popijem kafu vreme je i da namažem nokte,dan je za zeleno!
E sad mogu nešto i da radim.

Napravila sam cvet.Jedan...pa drugi...pa treći...

Onda jedan od lana,bez paljenih ivica.
Kad mi krene,ja ne znam da stanem:))Još ne znam gde ću sa njima,na rajf ili broš,na neku platnenu torbu?
Dosta je cvetova za danas!
Onda malo učenja o prvom svetskom ratu.Kada imate u kući đaka sigurno je da ćete obnoviti svoje školsko znanje.Odgledale smo "Gde cveta limun žut".Sreća pa postoji You-tube.
Kako istoriju drugačije doživljavamo sa godinama,danas sam se lepo isplakala uz film.A Kaji ništa nije bilo jasno.Mnogi bi danas trebali prvo da pogledaju rečnik pa da nauče pravo značenje reči junak i heroj.Tema "heroja" i onaj,za neke "heroj"su mi se malo smučili ovih dana!
Neću više o tome,ovo ne treba da bude ozbiljan post!!
Onda malo sporog popodneva i iščekivanja kiše(koja je pala,ali negde drugde)

Dok je Kaja radila jednačine i površine kocke i kvadra:(,ja sam konačno započela i da crtam,lepim i slikam.
Moja lepa galerija dugo je služila kao ostava(koju nemam),što je prava šteta.E,da ne bi bila šteta, malo sam je  doterala i od nje napravila svoje malo utočište.To će biti moje mesto za bežanje i uživanje.Kako sad stvari stoje više ću biti gore nego dole,haha,makar dok mi ćerka ne izađe iz puberteta.
Moj "čardak ni na nebu,ni na zemlji".
I tek započet crtež,kolaž,ili nešto treće...javiću Vam šta je na kraju ispalo:)Kao i sa onim cvetićima,ne znam gde ću stići,ali tako najviše volim.
Za večeru uštipci,malo slani,malo slatki...
I kada svi odu na spavanje...
dete,
muž....
i mali pas,
ostajemo računar i ja.Ako krećete na spavanje,laku noć,ja ću još malo uživati u tišini:)

14 коментара:

  1. :)) Odlican post. Cvetici su super. Slikaj obavezno kad zavrsis sliku:)
    Cardak je presladak, i ja bih volela da imam takav kutak:)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1. јун 2011. 07:44

    Sve ovo mi je jako poznato, naše vrijeme je kad svi spavaju, kad je mir i tišina:) Jako lijep post, uživala sam!
    Cvijetići su prekrasni a tvoj mali slatki kreativni kutak mi se jako sviđa.

    Šaljem ti veliki pozdrav iz sunčane Rijeke:)

    ОдговориИзбриши
  3. Jele, volim tvoju kreativnost, tvoje postove i tvoje slike! Divno! :)

    ОдговориИзбриши
  4. divna svakodnevna prica lepo upakovana uz odgovarajuce fotografije:))) Obozavam da posmatram decu dok spavaju,tako su slatki i spokojni:))))

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post Jele..tako sam se nasmijala i opustila...lijepo pričaš a još lijepše sve to preneseš na papir..tako da je milina čitati tvoje postove..napravi mi jedan broš od tih cvjetića pa pazarim;)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман1. јун 2011. 19:13

    ko ti je ovaj na slici ispod koje pise "muz"?

    ОдговориИзбриши
  8. neki nepoznati,bilo mi glupo da slikam muza dok spava:)))

    ОдговориИзбриши
  9. Cijeli dan, bravo, bravo! Već se dugo spremam napraviti takav jedan post s ispunjenim danom, a svaki put me nešto sasjeće u planu! DIvan ti je post! Bravo! Kisss

    http://fashiondisorderbymms.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Prekrasan post,ali stvarno originalan način kako si propratila jedan dan..uživala sam vjeruj mi u svemu ...pozz i pusa ti leti!

    ОдговориИзбриши
  11. Uz ovaj tvoj predivan post, šaljem ti malo saksofona http://www.youtube.com/watch?v=l5jLNyhLuU0 dok ti u svom savršenom kutku uživaš i stvaraš.
    Zavidim ti na onom prozoru u potkrovlju. Uvek sam ga želela :)
    Eh, toliko pozitivne energije šalješ svojim tekstovima..nekako, kao da sve brige nestaju.

    Inače, iz "mašna faze" prešla sam u "cvetnu fazu" i skroz sam se navukla na takve broševe. Sličan onom koji sam imala na okupljanju.
    Sviđa mi se kako si ih napravila..čak si mogla napraviti mali DIY i prikazati korak po korak :)

    ОдговориИзбриши
  12. Hocu Marina,sutra DIY sa cveticima za tebe:))

    ОдговориИзбриши
  13. Post ti je divan.Volim kad dan zapocne kafom,onda je covek spreman i vedar za novi dan.

    ОдговориИзбриши