четвртак, 7. јун 2012.

Ovo bi mogao biti outfit post

Ovo bi mogao biti moj prvi kao outfit post.
Ja uglavnom ne izgledam ovako,ovo je bila posebna prilika,proslava mnogo godina od male mature.
Fotke su nastale zahvaljujući mojoj mami,ona voli kad ja ovako izgledam:))
I mama je slikala,slikala,slikala dok sam ja čekala da dođe vreme za polazak.
Fotografije su prilično amaterske,taman da me mama urami:D
Ovo je i prilika da onima koje zanima pokažem moju novu frizuru(neko me je pitao,ne znam više ko).


27 коментара:

  1. Jao, ti imas moju omiljenu frizuru i super ti stoji :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divna kombinacija! I super ti stoji ova frizura! :)

    ОдговориИзбриши
  3. slatkooooooooooooooooooooo!!! među ostalima, i ja sam pitala, čini mi se.

    ОдговориИзбриши
  4. Ti si prekrasna,počevši od haljinice,sandalica do frizure,zaista krasna kombinacija..a mami poruči da te fotka i u buduće i još više,jer joj fotkanje savršeno ide od ruke:)

    ОдговориИзбриши
  5. Bas lepo si izgledala,frizura ti odlicno stoji:) Sandalice su mnogo lepe:)

    ОдговориИзбриши
  6. odlična kombinacija a cipele su prelijepe

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepa Jela!!!! Odlicna ti je frizura kao i haljina! Kiss

    ОдговориИзбриши
  8. Jako lijep outfit imaš,...boja cipelica mi je odlična!
    Nova frizura ti super stoji
    veliki pozzz
    annie

    ОдговориИзбриши
  9. Gde si uzela ove divne cipelice?
    I znaš već da mi se haljina sviđa, volim ovakve modele :)

    ОдговориИзбриши
  10. Divna! Nedostaje samo šahta sa vrućim zrakom...;)

    ОдговориИзбриши
  11. Jelo ti kao da si izasla i crno bijelih filmova, kakva ljepota, zaista si predivna i prirodna, frizura i haljinica za 1o... trebala bi one svoje kreacije na sebi da prezentujes a ne na lutkama..pozzy

    ОдговориИзбриши
  12. Jako lepo izgledas! :))
    Cipelice su posebno divne! Podeli sa nama odakle su ;)

    ОдговориИзбриши
  13. Predivna si!Zbilja jesi!Zašto ne bi tako i inače izgledala?

    ОдговориИзбриши
  14. Dobro ti stoji nova frizura.
    Slatke cipelice. :D

    ОдговориИзбриши
  15. Pa ja tek sad vidim ovaj post. Prelepe su ti sandalice a frizura..za 10! Skroz si me iznenadila. Nisam dugo videla haljinu u tako sivoj boji..baš je prava ona metalik. Nije ni čudo što mama voli da izgledaš ovako. Stvarno si prava devojčica :*

    ОдговориИзбриши
  16. Sviđa mi se frizura a cipelice su ti fenomenalne :)

    ОдговориИзбриши
  17. odlicno!!!!!!!
    xx



    http://style-squared.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши
  18. Super izgledas, nije cudo, da te mama toliko fotkala, nadam se da si se lijepo provela na proslavi male mature:-))

    ОдговориИзбриши
  19. Great dress. Love the orange shoes and that sea foam colored dress.

    Sheinside GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  20. Odlican,haljina je divna!

    http://taanjicabb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Nastavi sa ovakvim outfit postovima :) Veliki pozdrav iz C.G MAjaLop.

    ОдговориИзбриши
  22. super su cipele! koji je ovo lak?
    prati i ti nas

    xo
    www.lifestylenotesbyaf.blogspot.com

    ОдговориИзбриши