субота, 9. април 2011.

Malo o modi i sarmicama od zelja


 Sigurni ste da je stiglo proleće ako 1.Počinjete sa novom dijetom
                                                      2.Strašno želite da se zaljubite
                                                      3.Počinjete sa velikim spremanjem ormana
                                                      4.Ne želite da se zadržavate u kući
                                                      5.Imate sarmice od zelja za ručak
        O dijeti za sada samo mislim.Orman već dugo očajnički treba generalku,a mogu da se zaljubim samo u svog muža ponovo,oni mlađi mogu i u nekog novog.Sigurno ima još pokazatelja da je proleće stiglo ali meni su ove sarmice svake godine siguran znak da je sa zimom gotovo.
Ako ste mislili da je ovo post o kuvanju,grešite.
         Volim vikendom da idem na pijacu,i to je meni pravi mali ritual.Nisam od onih koji se hvale kako ne znaju da kuvaju,ja znam.A odlazak na pijacu,pa na kafu sa prijateljicom je uživanje.Još ako je sunčan dan,uživanje je potpuno.
        Gledam danas sve te žene na pijaci i pitam se za većinu njih znaju li gde su pošle?Neke su spremne za večernji izlazak još u 10h pre podne,bojim se da im šminka neće izdržati toliko.One su u manjem broju,veći broj je onih koje na pijacu odlaze kao na trening.Sve same sportistkinje.Nije važno imaju li 20 ili 60 godina,trenerka je omiljena među njima.Nemam ja ništa protiv trenerke,nemojte me pogrešno shvatiti,ali valjda je trenerka odeća koja se nosi kada se baviš sportom.Opravdanje da je udobna ne priznajem,udobna je i pidžama pa u njoj niko ne izlazi iz kuće.

Evo jedan od mojih predloga,svakako za one mlađe.


 Ili ova casual kombinacija i za malo starije.Mislim da su obe sasvim prihvatljive i udobne.Ne koliko i trenerka,ali bar ne izgledate kao olimpijac na pijaci.
Evo i mog "pijačnog" look-a ...                                          

1 коментар:

  1. hehe ono sto bih dodala u tvoju listu... Kada krenete sa brojem 1. jer usled sredjivanja broja 3,primenite broj 4,ali onda ukapirate da ste alergicni na sve sto buja i cveta oko vas onda ukapirate da je stvarno doslo prolece:)))))pa se vratite kuci i pojedete one divne sarmice od zelja ...ja ih volim sa kiselim mlekom i zelenom salatom,a kad vas dragi iznenadi sa buketom narcisa i zumbula pa kako da ne iskoristimo br 2??:)))) Svidja mi se ovaj novi izgled tvog bloga!!!!

    ОдговориИзбриши