недеља, 10. април 2011.

Devojčice brže rastu

       Nisam sasvim sigurna da li brzo prolazi vreme ili moja ćerka raste brže od željenog.Čini mi se da je do juče bila tako mala da sam se pitala kakva li će devojka postati?Nije bilo nikakvih naznaka,ili sam ja još samo jedan slepi roditelj.                       Pa pre neki dan je gledala "Malu Sirenu" a danas bi da čita "Ranjeni Orao"!!Čekam trenutak kada će otkriti "ljubiće".
     Normalno je ono što se njoj događa,a valjda je normalno i ono što se dešava meni dok je gledam.
     Danas bi da čupa obrve,navlači šiške na oči i sve više liči na one smešno-strašne  adolescente koje poznajete.Sve je "smara",ja valjda najviše.Zatvorena vrata sobe su učestala pojava,jer treba joj privatnosti.Muzika je neophodna i dok se uči i dok se spava...i da ne davim dalje.Mala devojčica pretvara se u nepoznatu curu i to pred našim očima.Moram pitati moju mamu da li se to i meni dogodilo,ja se ne sećam,skoro ničega.Mora da sam iz male mamine curice odmah postala ova velika,skoro odgovorna i skoro ozbiljna žena, modno svesna i savesna.
   Liči li Vam ovo na priču o gusenici i leptiru,samo se nadam da će stvarno postati leptir.Onaj sa mnogo boja,može i kupusar,nije prekrasan ali mu je let neodoljiv.Sav je tako nežan i lelujav.Ma može bilo kakav,samo da je leptir.Plašim se onih noćnih leptirica,ili još nekih strašnijih buba i gamadi.Sve se valjda svodi na to,šta smo uradili,uradili smo.
     Pomalo žalim većinu današnjih tinejdžerki,koje niko ne ohrabruje da pokažu svoju različitost,koje ne znaju da se stil stiče mnogim promašajima,nesrećnim pokušajima individualnosti.Stil se ne kupuje u TC "Ušće",gradi se komadima iz maminog i bakinog ormana.U mom slučaju i iz tatinog.Gradi se iglom,koncem i makazama,idejom,maštovitošću....Nadam se da ću moju ćerku tome naučiti.Možda neki od ovih predloga prođe i kod Vama bliskih tinejdžerki.
Pamučna haljina sa nekim slatkim printom,jakna može i teksas,i naravno dokolenice uz čizme.Sve izgleda baš kao za svakog normalnog tinejdžera-pobunjenički!
Za one druge sasvim je o.k i malo mirniji stil,Pruge su divne u svako doba godine,šešir odličan detalj,a šorts ako ne nose u mladim godinama bojim se da nikad neće.Crveni balon je obavezan za dobro raspoloženje.
   

4 коментара:

  1. Volim nacin na koji pises, i drago mi je sto si napravila blog, jer znam da cu sa nestrpljenjem cekati svaki tvoj naredni post i text!

    ОдговориИзбриши
  2. Sve sto ti radis mene prosto oduševljava

    ОдговориИзбриши
  3. Drugarice,svaki post ti je odlican...a ja sam gotovo sigurna da ce Kaja izgraditi svoj stil za koju godinu i da ce biti poseban,
    izvlacice iz tvog ormara krpice...

    ОдговориИзбриши
  4. To se meni dešavalo sa mojom mamom...uvijek sam sa njom bila u nekim raspravama, smaranjima...a danas smo toliko bliske, priča se totalno preokrenula i sada smo mnogo bliže jedna drugoj, povjerljivije, jedino što je na mene prenijela svoju ljubav prema modu, jer je i ona čitav život u tome...danas se o svemu prvo konsultuje s njom...i mogu ti reći da mi sad žao što nismo mogle da nađemo zajdnički jezik u mom nekom tinejdžerskom periodu...tako draga moja Jele ništa ne brini jer jedina prava istinska priljateljica je MAJKA...

    ОдговориИзбриши