петак, 31. јануар 2014.

Nagradica!

Hvala Vanja(Vanja's Crafty Den) na nagradi.Volim ovakve blog igrice,volim kada jedni o drugima saznamo ponešto novo.
 

 A evo i pravila:



1. Zahvaliti se osobi koja te je nominovala i objaviti link  kao vezu do  njenog bloga.


2. Navesti 11 činjenica o sebi.


3. Odgovoriti na 11 pitanja koje ti je postavila osoba od koje si dobila nagradu.


4. Nominirati 11 blogera koji imaju manje od 200 sledbenika.
11 činjenica o meni - volim zimu
                                    -volim i jesen
                                    -imam ćerku od 14godina
                                    -kreativnost je za mene način života
                                    -imam najboljeg muža na svetu
                                    -sve češće slušam klasiku
                                    -slušam i jazz
                                    -volim da kuvam
                               -tata mi nije dao da upisem dizajnersku kad sam bila klinka,mislio je da ću prodavati slike u Knez Mihajlovoj :),i danas žalim zbog toga...
                                    -volim ono čime se bavim i od čega živim
                                    -reči i promišljenost su moje najjače oružje...
Vanjina pitanja:
iz nepoznatog razloga ovaj spot se smestio ovde,umesto na kraj teksta i ne mogu da ga pomerim :(
  1. Kafa ili caj?    Uvek kafa,od kako se probudim dok ne pođem da spavam ja imam kafe u šolji.
  2. Od kada pisete svoj blog?   Ne znam tačno,2-3 godine sa prekidima.
  3. Vase omiljeno doba dana je...?   Verovatno noć,tada sam najproduktivnija.Volim i nedelju popodne u avgustu,1.januar ujutru,...
  4. Omiljeni miris? (ne parfem)   Ima ih više,miris kuće kada spremam kolače,miris bora za Novu godinu,miris jutarnje kafe,...
  5. Omiljeni ukus?   Slatko,marcipan :)
  6. Vas hobi #1 je...?   menja se to,trenutno scrapbooking,mixmedia slike,i sve od papira,ali sledeci mesec će to možda biti vez ili nešto treće...
  7. Da li ste prestali da pratite neki blog koji ste ranije pratili? Zasto?   Sve ređe posećujem modne blogove,zato što su pomalo dosadni:)
  8. Da li ucestvujete u giveaway-ima?   Ne
  9. Da li saljete/dobijate cestitke za rodjendan, Novu godinu...?   Šaljem,a i dobijem po neku,od dragih ljudi koji žive daleko.
  10. Omiljeni crtani film/emisija iz vaseg detinjstva je...?   Film Snežna kraljica,naravno ruska verzija
  11. Vasa omiljena pesma je...) (ako moze i link da je i mi poslusamo) :)danas mi je prijala 
  12.  
A evo mojih pitanja: 1.Da ste doba dana bili bi ste ?
                                      2.Da ste drvo bili bi ste?
                                      3.Koji Vam je omiljeni mesec u godini?
                                      4.Koji lik iz filma-književnosti bi ste bili?
                                      5.Kakve teme postova vas najviše interesuju?
                                      6.Koji blog najčešće,i redovno posećujete?
                                      7.Ko je vaše poslednje otkriće u blog-svetu?
                                      8.Film ili serija za preporuku?
                                      9.Vaš mali svakodnevni ritual je?
                                      10.Glupost je ono što ja ne podnosim,šta je to što Vas izbacuje iz koloseka?
                                      11.Jedna od Vaših odluka za 2014g. je?
Blogovi koji su dobili nagradu su:
1Marina The book of Happiness
2Annie Anniedecor inpiration 
3Art Drops
4  Bitchy Dust
5 Nely Blue Hortensia
6 Ane Creations by Ane
7Minni Fashion and Dreams
8 moja draga Ivana Kek's Made
9 S'factory
10.Uradi Sama 
11.Ko god poželi da se igra,neka se smatra nagrađenim ...
Malo teže mi je bilo da pronađem blogove sa manje pratilaca od 200,pa poneko sa moje liste i premašuje taj broj.
Pozdrav cure,i hvala Vanja,još jednom.

3 коментара:

  1. Jeco hvala ti što misliš na mene,ali nažalost nemam dovoljno volje za igrice,i nekako ih davno već zaobilazim,ali fora su što je je..pusa!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti za link, Jelena, pesma je jako lepa. :) I ja takodje volim i jesen i zimu, jesen malo vise, doduse. A prvo za cim posegnm ujutru je, naravno, kafa. :)

    Pozdrav
    Vanja

    ОдговориИзбриши
  3. Hej, tek sad sam videla o čemu se zapravo radi. Nisam odmah ni shvatila..
    Hvala ti što si nominovala moj blogić...samo što sam i ja kao Nely, možda previše lenja za ovo ali videću ako mi se uklopi u neki naredni post..ispisaću koji redić :)

    ОдговориИзбриши