петак, 29. април 2011.

List iz moje bojanke-Ružičasta kao lilihip od jagode

    Kada su ružni dani,i napolju a i u glavi,potrudite se da obojite svoj dan!Mene ovo kilavo proleće već pomalo zamara,raspoloženje mi je nikakvo.Da li od sivih dana,južnog vetra ili nečeg trećeg?Ne znam.
   U svakom slučaju nema mi druge nego sama sebi da pomognem.Ne znam samo koja boja bi bila prava za neophodnu dozu optimizma i dobrih vibracija.Možda ružičasta?Nju baš volim,nije bljak kao roza,ni agresivna kao pink.Ružičasta obećava,moj je izbor za sutrašnji dan.

Popiću jutarnju kafu,na miru uz knjigu.Ne,nije mi knjiga u ovoj boji,ali praviću se da jeste.Poješću jabuku,
                                                     ...i odoh u grad.
                                   Malo ću se švrćkati,zijati u izloge,listati knjige u novoj Zemunskoj "Laguni",
 i onda ću opet kupiti jagode.A lepo sam rekla da neću!Nisu ni  slatke a ja ne mogu da im odolim.Ješću ih sa šlagom:))
                                                    ili sa čokoladom!!
                               Potrudiću se da se osmehnem svima koje sretnem...
                                  Reći ću dragom mužu da ga volim,najmanje pet puta u toku dana...


love,love,love...
Čitaću možda svoje stare dnevnike,i malo se raznežiti...
...napraviću neku fotku ako bude prilike,i pregledaću gomile starih slika...
Slušaću muziku,love is in the air,la,la,la,la,la,la...

                              ... i igraću ako budem sama kod kuće.Biće to jedan savršen dan....
I skoro da zaboravih,gledaću kraljevsko venčanje decenije:))Šta više od ružičastog dana čovek može da očekuje?

3 коментара:

  1. eee to je ta neka nijansa koja mi se mnogo svidja,ova na zadnjoj slicici!!!!Odlican post,divne slicice i jos lepsi tekst:))) Ja cu danas da idem na sajam cveca,Sale je obecao da ce da mi kupi drvce,znas one sto su kao loptice oblikovani,jedva cekam:)))) Mada sam dosta toga vec posadila,ali hocu da mi dvoriste bude prava cvetno-zelena oaza:)))) Ne mogu da gledam to vencanje jer sam na poslu,jedino ako ne nadjem neki on-line prenos:((( a evo ti jedna pesmica za dobro jutro,sad sam je videla na facebooku ,stavla je Steff i bas mi je nekako legla uz ovaj tvoj tekst i prvu jutranju kafu. http://www.youtube.com/watch?v=MY3VdPJNT1A&feature=player_embedded#at=96

    ОдговориИзбриши
  2. Eee kako ti je samo divan post, zao mi je sto ga citam sada - navece, jer bi mi ujutro definitivno dao dovoljno pozitivne energije da citav dan skacem i smijem se :) I slike su divne!! P.S. Jagode sam danas opet jela, drugi put otkako je proljece pocelo, i moram ti priznati da nisu toliko lose koliko sam ocekivala da ce prve jagode biti :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман3. мај 2011. 15:39

    Uživala sam čitajući ovaj post,slažem se sa Minni da pun je pozitivne energije i dobrih vibracija. Jako lijepo pišete, sve pohvale!
    Topli pozdrav iz sunčane Rijeke:)

    ОдговориИзбриши