петак, 24. јануар 2014.

I feel the start of Something New

    Skoro sam čula da u Skandinavskim zemljama ljudi imaju običaj da za svaku zimu isplaniraju određeni projekat,jogu,učenje jezika,ili neki drugi kurs.Tako im zima brže prođe,i mislim se,pametni ljudi,ružnim danima daju smisao.A onda shvatim da sam kao rodjena za život u takvoj zemlji :).Pa ja tako živim i leti i zimi,tako brže zaboravim čari života na Balkanu.
    Ko se nije time vodio,mnogo je izgubio :).Lepota života i jeste u stvaranju i učenju.

Tražeći po YouTubu neke tutorijale dopali su mi se art journali i mixmedia radovi.A zima je duga i idealna za nove projekte.
Drvo je bilo moj prvi rad,malo kolaž,malo boja i nije loše ispalo za prvi rad.
   Ova curica je sledeća,na greškama se uči,pa su neke greške ispravljane.Meni se dopada,ali muž i dete mi kažu da ih rastuži,da ima tužne oči,..
   Zato sam odmah zatim napravila nešto veselije.
.
I stalno se nešto novo nauči,ovde sam shvatila koji premaz ide prvi,koje boje su permanentne,koje transparentne,...ali čini mi se da imam još mnoooogo toga da naučim i isprobam.
    Kako sam krenula ako zima bude duga,ne znam gde ću sa svim radovima koje imam u planu :)Papir i boje beskrajne mogucnosti imaju,a ja sam tek počela...
    I godina je tek počela,ima vremena da osmislite svoje projekte.Kako Vam se dopada ovaj moj?

1 коментар:

  1. Počela sam čitati od najnovijeg posta prema starijem, ali ću komentare pisati kako treba :) Ja bih rekla da si ti otkrila svoj skriveni talent, jer meni su svi kolaži prelijepi. Tajna je u kompoziciji, a medije ćeš već s vremenom svladati :) Ja bih prije rekla da je djevojčica malo sjetna, jer nema šanse da može biti tužna u takoj lijepoj haljinici!

    ОдговориИзбриши