уторак, 8. мај 2012.

Lepota darivanja/DIY cvetovi od papira

    U prošlom postu sam Vam pokazala mali "prijateljski" album.
U ovom postu,još jedan DIY,cveće ali od papira.
     Kad sam bila dete,kakvu su magiju imali pokloni upakovani u šareni papir!Magija postoji i dalje,samo smo je negde u žurbi zaturili,ne razmišljajuci u brzini svi kupuju šarene ukrasne kese.I ja to radim.priznajem.
Ubacite poklon unutra i time ste izgubili onu divnu čaroliju.
Prvo opipate poklon,papir šuška pod prstima.Pokušavate da osetite kakvo se iznenađenje krije ispod .Slatka neizvesnost traje...,a Vi se nadate da je neko ko misli na Vas pogodio Vaše želje.
Lepota darivanja,lepota primanja darova.
Danas pokone pakujem još samo za Novu godinu i mojoj K. za rođendan.Tako upakovani daju svečanu notu trenutku darivanja,postaju važni i posebni.
E,to je još jedna od navika koju sam rešila da promenim.Želim da usporim život i vratim sve lepe trenutke.
    Ove ruže su divan ukras za svaki poklon.Odlično menjaju mašne,mada ni protiv njih nemam ništa:))Naravno ruže se mogu koristiti za šta god Vam padne na pamet.
Koristila sam krep papir i papir koji izgleda malo izgužvano ali ne znam kako se zove.Treba Vam još igla i konac,ili lepak,makaze i par ukrasnih perlica.
Papir isecite celom širinom,oko 10cm.
Ispresavijajte ga koliko god puta je moguće,da dobijete kvadrat 10cm x 10cm.I na njemu nacrtajte cvet.Ne mora biti savršen,nepravilnosti se neće primetiti na gotovom cvetu.

Isecite cvet,potrebno Vam je najmanje 8 cvetova.


Zatim složite delove tako da između dve latice dođe latica sledećeg cveta.Nadam se da je jasno šta sam htela da kažem,a i vidi se na fotografiji način slaganja.
Prošijte sredinu nekoliko puta.Papir se sasvim lepo ponaša pomalo je "žilav" i ne cepa se.
Sad je ostalo još samo da gužvate latice,od sredine ka spolja.Gužvajte ih i formirajte oblik.
U sredinu cveta zalepite perlice i cvet je gotov!
Jedan cvet ima zaobljene latice,drugi nema.Zelene listove sam zalepila na cvet i to je to,gotovi su moji papirni božuri i ruže:)
Još samo da upakujete poklon i dozvolite sebi i dragim osobama da uživate u iščekivanju,šuštanju papira,u onoj magiji koju sam pomenula na početku i zbog koje sve ovo i pišem.
.


Usporite život,poklanjajte sa pažnjom,uživajte u trenutku on je sad i nikad više.

13 коментара:

  1. Mnogo su slatke, zaista...može li ovo da se radi i sa nekim tvrđim platnom, ili kako se već zove, pa da se prave broševi? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U nekom mom starom DIY postu mozes pronaci cvetove od platna,malo drugacije ih pravim.Ovo tesko da moze stajati ovako od platna,jer mislim da je fora u guzvanju.

      Избриши
  2. Jako su mi simpa,volim ovakve stvarčice,i pokušat ću izraditi:)znaš da su tako realni da sam u prvi mah pomislila koje divne žute ruže:)

    ОдговориИзбриши
  3. O da,ovo jako lijepo izgleda!I papir(ako nije pak-papir,ja ga već vidim u toj varijanti) se prekrasno uklopio.A što je najbolje,na dohvat je ruke.

    ОдговориИзбриши
  4. oo svaka cast stvarno! za ovo je potreban dar! ;)

    pozdrav iz Budve, divan blog ;)

    ОдговориИзбриши
  5. W O W :) a ti mali bisercici u sredini, bas lep i elegantan detalj

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман14. мај 2012. 14:31

    Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.trendy cycle shops london.God Bless You..bicycle shops in west london - bicycle shops in west london
    http://usedcycleshoplondon.blogspot.com/2012/05/trendy-cycle-shops-london-bicycle-shops.html

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala na ovoj divnoj ideji. Preslatki su !!!!!!!

    ОдговориИзбриши