уторак, 17. април 2012.

Nabacani post,delići dana...

     Biće ovo jedan nabacani post,po malo od svega,delići mog dana...
Jutro u Beogradu je sivo,kišno i hladno.I šta je u tome dobro?
1.Zeleni se i kroz ovo sivilo,siguran znak da je proleće tu!!
Ova mala breza koju vidim sa terase pravi je pokazatelj neminovnog!!Stiže proleće!
    Praznični dani su završeni!!Šta je dobro u tome?
2.Ostaci prazničnog jelovnika meni za doručak:))
Po ovakvom danu baš se i ne izlazi iz kuće.Dobra strana toga?
3.Uživaću još malo u svojoj za praznike doteranoj kući!
Rekoh već,praznični dani su završeni,moram da radim:(U svemu tome dobro je-
4.kad možeš i za sebe da uradiš nešto.Danas sam sebi napravila suknju-"patlidžanku"!


Pamtim dobro mnogo toga,odlično je što pamtim i one dobre osamdesete i neku muziku koja mi u ovakve dane unese energiju,oduva letargiju...

5.muzika '80


Dobra strana "nabacanog" posta je što ga napišeš za 5 minuta:))

15 коментара:

  1. Prva slika je prelijepa. I svidja mi se materijal za suknju :D

    ОдговориИзбриши
  2. i ja se radujem dolasku proleća.SUper je dezen suknje:)

    ОдговориИзбриши
  3. Poanta svega je da u nečem lošijem,uvijek ima i dobroga,divne crtice jednog dana iz tvoje perspektive,ova patlidžanka me oduševila skroz,kao i izbor mjuze..pusa!

    ОдговориИзбриши
  4. jaaao sto volim ovakve postove <3
    pod A) boja prvog prolecnog lisca. divna!! uzivati u njoj dok mozemo
    pod B) samo jedan mljac
    a pod C) odusev! hocu i ja D&G epizodu, odakle je materijal?

    ОдговориИзбриши
  5. Volim ovakve postove,i svidja mi se ta suknja "patlidzanka" :)

    ОдговориИзбриши
  6. Piće za kolač sa višnjama i Blondie "Call me". Neprocenjivi energizers! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Šta će biti od ovog zanimljivog materijala? :)

    ОдговориИзбриши
  8. wow suknja je divna ,sto rece Jelena D&G inspiracija...odlican post!!!

    ОдговориИзбриши
  9. Super nabacani post! A suknja patlidžanka, haha, baš si me nasmeja nazivom, ali ne verujem da si uspela da pronađeš taj materijal! Svaka čast! Negde kod vas u BG?

    ОдговориИзбриши
  10. Post je odlican! Uglavnom zaboravljamo da gledamo stvari sa lepse strane, a rece davno jedan covek: 'Optimizam je zdravlje duse...'. Puno pozdrava za tebe!

    ОдговориИзбриши
  11. Patlidzanka je super! Izbor muzike <3! Ja takodje imala ostatke praznicne juce za dorucak!

    ОдговориИзбриши
  12. Iskreno,ovaj tvoj post me tako 'ogladneo',da smesta idem u kuhinju-prvo ovaj cuveni kolac sa visnjama,a onda patlidzan koji obozavam,a gde sad sve to da nadjem?:))ja bih volela neki sal da imam od ovog materijala,a verujem da je i suknja super..mamiće uzdahe ogladnelim gradjanima:)))

    ОдговориИзбриши
  13. Diiivan post!!!
    A oduševila sam se sa "suknjom-patlidžankom" ;))

    ОдговориИзбриши