недеља, 17. април 2011.

Polyvore,igralište za velike devojčice

      Potražila sam na facebook-u modne aplikacije.Polyvore??I tako već tri godine,moja omiljena igračka.Shopping bez potrošenog dinara,igranje sa krpicama,"obucite Cicu" za 21. vek...Beskonačno mogu da skidam i oblačim zamišljene modele.Ali nije to ono što me drži tamo i tera da trošim vreme gledajući u ekran.
Devojke koje sam tamo srela najveća su vrednost tog igrališta za veliku decu.Prvo smo ćaskale tamo,a onda rešile da ćaskamo i uživo,ne samo kobajagi.I svaka od njih je pravo blago.Beograd,Niš,Kragujevac,Bačka Palanka,Sarajevo a sve kao da smo u istoj ulici rasle,i kao da smo jedna generacija.Valjda smo generacija zaigranih.





Uživamo u svakom viđanju,valjda se zato naše druženje i nastavlja.Nekoliko puta godišnje poly-date potraje po nekoliko sati,ne može krace.Mnogo je to interesantnih žena na jednom mestu.

5 коментара:

  1. Ovo posljednje mjesto ne prepoznajem, a vec sam napisala kod Maje na ovim slikama da mi jako jako nedostajete! :(

    ОдговориИзбриши
  2. Kao sto sam vam napisala na fB, bas vam zavidim i strasno mi je zao sto nikako da se prikljucim nekom uzivo druzenju

    ОдговориИзбриши
  3. Prvo sam se naježila kad sam počela čitati uvod :)
    Naslov sve govori..zaista jedno divno igralište za koje nikad nisi ni prestar ni premlad :)
    Prijateljstvo - priceless !
    :*

    ОдговориИзбриши
  4. Kreativno igralište za nas velike djevojčice i hvala tom divnom polyvoru što nas spoji...kaod se vi okupljate ja se raduje kao da ću i ja tamo da budem...nestrpljivo isčekujem slike koje mi šalju Marijana,Sanja....a nadam se da ću vam se pridružiti u jednom od narednih okupljanja!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман3. мај 2011. 15:22

    mogu li ja dobiti link da se pridruzim toj igrici.ko zna mozda je vec igra moja cerka,ali ti si mi sigurnija da ces me pravo uputiti.da li je to igrica preko fejsa ili ne?unapred hvala

    ОдговориИзбриши