понедељак, 27. јануар 2014.

DIY - MixMedia "True Love Stories Never Have An Ending"

      Ima raznih tutorijala na ovu temu,jedan više ne može da škodi :)Nadam se da se neću spetljati u objašnjavanju i da su fotke dovoljne da objasne postupak.
Moja Kaja ima 14,i ovo je sličica za nju i njenu sobu,tema prava za cure u njenim godinama :)
Materijal koji sam koristila : lesonit,Gesso(podloga),razni šareni papirići(moji su skinuti sa interneta ali možete naravno iskoristiti sve sto vam padne na pamet),pečati(neki su kupljeni a neki napravljeni od obične gumice),akrilne boje,flomasteri,moje omiljene aquarel drvene boje,stencil šablon,struktur pasta,makaze,lepak,decoupage lepak,četkice,puckalica :),i sve što vam padne pod ruku i na pamet ,...
 Ovo sam radila na lesonitu,a predhodne slike na ambalažnom kartonu i aquarel papiru(velike gramaže).Posle gesso preparature(podloge) obojila sam površinu akrilnim bojama.I malo ujednačila prelaze i celu površinu vlažnim bebi maramicama.One su savršen pomoćnik u ovom poslu,za sve,prste,greške,četkice,...

Ovom transparentnom bojom (koju koristim za sve živo od kako sam je kupila),osenčila sam ivice lesonita.

Stencil šablon i kontur pasta za mala ispupčena srca.Na YouTubu sam pronašla kako sami možete napraviti ovu pastu,kada isprobam javiću da li "radi".Roza srca su od mog hand made pečata i akrilne boje.
Motiv koji ćete raditi,prvo nacrtajte na papiru.Zatim svaki deo posebno isecite od onih šarenih papira sa uzorcima.

Ovo su neki od papira koje sam koristila.
Sve delove slike koje nećete crtati i slikati isecite od papira.
Pronađite i obeležite pravo mesto gde ćete ih zalepiti i pre lepljenja osenčite ih,iscrtajte ih ili šta već želite.Ja sam koristila opet akvarel drvene boje,koje koristim i za čestitke.
Sve zalepite na obeležena mesta i dobro premažite lepkom za decoupage,verujem da bi sve to moglo i nekim akrilnim medijumom.
Dok je premaz još mokar vide se premazi četke,ponegde se učini i da će se papir odlepiti (jer to ipak nije tanki rižin papir za decoupage),ali kada se osuši sve se lepo zategne i sve što ste mislili da je greška nestane.
Dalje se može raditi kada se sve dobro osuši,ja malo skratim vreme sušenja fenom :)
Za dodavanje teksture i šara poslužite se bilo čime,ja sam koristila "puckalicu" iz ne znam ni ja koje ambalaže.
I malo teksta silikonskim pečatom
Onda ponovo papir,ovog puta sa tekstom koji odgovara slici.
Tekst zalepite na hamer,isecite i osenčite.Ovde sam koristila i pečate love i srce.Ovakvi dodaci čine sličicu zanimljivijom i punijom,daju joj reljef i teksturu.
Zalepite ih,pa je na redu senčenje flomasterima.
Flomasteri pojačavaju senke koje ste napravili na papiru drvenim bojama.Prvo sam senčila oko svih ivica kolaža flomasterima u boji.I svaki potez flomasterom ublažite prstima.Možda neko koristi i krpice,sunđere,...ja sve radim prstima,tako imam bolju kontrolu i brže mi je.
 Posle ovog senčenja,opet sve ivice pređem tankim crnim flomasterom zbog boljeg definisanja.Sve ovo radite preko sloja decoupage lepka ili medijuma,bolje se razmazuje i daje vam mogućnost ispravljanja greške,što je nemoguće ako radite flomasterom direktno na papiru.Najvažnije kod ovakve izrade je imati na umu redosled,jer neke stvari možete raditi tek preko sloja decoupage lepka a neke pre njega.Na primer pečat sa tekstom sam morala popravljati jer ga je decoupage lepak obrisao :( Još uvek učim...
Na kraju dodajte tekst ako želite.U nedostatku pečata sa slovima (koji mi silno treba),ja pišem rukom.
I to je to,sličica je gotova.

Predhodnu sliku sa šoljicama za kafu radila sam na akvarel papiru,i jedina razlika je što sam kao pozadinu koristila papir,zalepljen i premazan lepkom,malo obojen i osenčen transparentnim bojama.

Meni je sve ovo beskrajno zabavno,nadam se da će biti i vama.

4 коментара:

  1. Blago Kaji sa ovako kreativnom mamom,Jeco ovo extra izgleda,svaka čast na izradi,i ja bih takvo šta u svojoj sobi!

    ОдговориИзбриши
  2. Divno, nemam reci!

    Nagradica te ceka na mom blogu. :)

    Inace, sto se tice pecata sa tekstom, kakvih ti treba, ja imam bas mnogo ( mada su si na engleskom), mogu ti poslati. :)

    Pozdrav
    Vanja

    ОдговориИзбриши
  3. Vjerujem da je beskrajno zabavno, tako i izgleda :) Divan mi je tvoj rukopis, niti ti ne trebaju pečati, stvarno!

    ОдговориИзбриши